کوپا ایتالیا| شکست آتالانتا مقابل بانوی پیر؛ یووه فصل را با جام پشت سر گذاشت +فیلم

0:56 - 27 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۶۰۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
کوپا ایتالیا| شکست آتالانتا مقابل بانوی پیر؛ یووه فصل را با جام پشت سر گذاشت +فیلم
در دیدار پایانی رقابت‌های کوپا ایتالیا، یوونتوس موفق شد با غلبه بر آتالانتا قهرمان این تورنمنت شود.

خبرگزاری میزان - دیدار پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) شب گذشته با برگزاری دیداری بین یوونتوس و آتالانتا آغاز شد که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر یووه به پایان رسید تا این تیم فصل را با جام به پایان برساند.

یوونتوس یک - آتالانتا صفر 

گل: دوشان ولاهوویچ (۴)

گل اول یوونتوس

این پانزدهمین قهرمانی بیانکونری در جام حذفی ایتالیاست که جایگاهش در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت را بیش از پیش مستحکم کرد. جایگاه دوم این رده‌بندی به‌صورت مشترک در اختیار تیم‌های رم و اینتر است که هر دوی آن‌ها ۹ بار قهرمان شده‌اند. همچنین این بیست‌و‌دومین حضور یوونتوس در فینال‌های کوپا ایتالیا بود که از این حیث نیز بیانکونری در فوتبال ایتالیا رکورددار است.

کوپا ایتالیا| شکست آتالانتا مقابل بانوی پیر؛ یووه فصل را با جام پشت سر گذاشت +فیلم

انگلیس

در آن سوی قاره‌سبز در لیگ برتر فوتبال انگلیس معوقه هفته سی‌وچهارم با انجام ۲ بازی به پایان رسید تا این تورنمنت به ایستگاه پایانی خود نزدیک شود. در این ۲ دیدار چلسی با نتیجه ۲ بر یک برایتون را شکست داد و منچستریونایتد نیز با پیروزی ۳ بر ۲ از سد نیوکاسل گذشت.

چلسی ۲ - برایتون یک

گل‌ها: کول پالمر (۳۴) و کریستوفر انکونکو (۶۴) برای چلسی - دنی ولبک (۸+۹۰) برای برایتون

گل اول چلسی

گل دوم چلسی

گل اول برایتون

منچستریونایتد ۳ - نیوکاسل ۲

گل‌ها: کوبی ماینو (۳۱)، آماد دیالو (۵۲) و راسموس هویلوند (۸۴) برای منچستر یونایتد - آنتونی گوردون (۴۹) و لویس هال (۲+۹۰) برای نیوکاسل

گل اول متچستر یونایتد

گل اول نیوکاسل

گل دوم منچستر یونایتد

گل سوم منچستر یونایتد

گل دوم برایتون

با انجام این دو بازی، اکنون تمامی ۲۰ تیم لیگ برتر انگلیس، از نظر تعداد بازی با یکدیگر برابر شدند و همه آن‌ها ۳۷ بار به میدان رفته‌اند.

پرونده فصل جاری لیگ برتر انگلیس یکشنبه هفته پیش رو با برگزاری ۱۰ بازی همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در حالی بسته خواهد شد که در جدول رده‌بندی مسابقات منچسترسیتی با ۸۸، آرسنال با ۸۶، لیورپول با ۷۹ و استون ویلا با ۶۸ امتیاز تیم‌های اول تا چهارم هستند و سهمیه لیگ قهرمانان آن‌ها قطعی شده است. در پایین جدول نیز سقوط برنلی و شفیلدیونایتد قطعی شده و سومین تیم سقوط‌کننده یکی از دو تیم لوتون تاون و ناتینگهام فارست خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *